Blog,  Niezbędnik,  Warto

Gdzie pojechać we wrześniu 2017?

Podróżowanie po wakacjach ma swoje zalety, dlatego nie rezygnujcie jesienią z wyjazdów. W zeszłym roku proponowałam wyjazd nad morze i w kilka innych miejsc. W tym roku mam dla Was same atrakcyjne propozycje. Tak się jakoś złożyło. Zabiorę Was do Hiszpanii i do Włoch, zachęcę do wejścia na niewielki szczyt, a przy okazji do zobaczenia jaskini. Zaproponuję wizytę w orientalnym zamku i relaks w arboretum. Zaczynamy

Gdzie pojechać we wrześniu 2017 – Santander

Dzięki połączeniu lotniczemu łatwo się tam dostać. Nam w Santander we wrześniu zeszłego roku bardzo się podobało. Spędziliśmy kilka prawdziwie wypoczynkowych dni, chodziliśmy na plażę, odbyliśmy rejs po morzu, podziwiając miasto od tej właśnie strony. Jedliśmy pyszne ryby i owoce morza. Podziwialiśmy katedrę i wspaniałe bulwary. Santander jest eleganckie i pełne życia. Dobrze się tu czuliśmy.

Gdzie pojechać we wrześniu 2017
Piękne morze i malownicze skały
Ta foka mnie rozczuliła
Rzeźby na bulwarach

Atrakcje Santander

Gdzie pojechać we wrześniu 2017 – Taormina

Sycylijska Taormina to jedno z tych miejsc, które są po prostu ładne. Zawdzięcza to swojemu wyjątkowemu położeniu. We wrześniu morze było ciepłe jak zupa, ale niebo czasem przykrywały chmury. Było ciepło, ale nie tak upalnie jak latem. Niestety wrzesień nie zniechęcił turystów i wszędzie były tłumy. Ale cóż, atrakcyjne miejsca tak już mają. Warto trochę czasu spędzić nad morzem, a potem wjechać kolejką na górę, pochodzić uliczkami, obejrzeć wspaniały amfiteatr i poczekać na zachód słońca.

I ten wulkan w tle
Wspomniany zachód słońca
Na głównym placu

Taormina pełna zabytków

Gdzie pojechać we wrześniu 2017 – Lądek Zdrój i okolica

Podczas naszego wyjazdu Lądek był naszą bazą wypadową. Stąd pojechaliśmy zdobywać niewielki szczyt Śnieżnik. Odwiedziliśmy też Jaskinię Niedźwiedzią. Jest naprawdę piękna i warto do niej zajrzeć. Dowiedzieliśmy się też o funkcjonowaniu kopalni uranu w Kletnie. W samym Lądku chodziliśmy po parku zdrojowym, piliśmy zdrowotną wodę i kąpaliśmy się w basenie.

Dom Zdrojowy w Lądku

Trasa na Śnieżnik

Kopalnia uranu w Kletnie

Gdzie pojechać we wrześniu 2017 roku – Kórnik

Zamek w Kórniku pierwszy raz zobaczyłam, gdy byłam w szkole średniej i bardzo mi się wtedy spodobał. Robi wrażenie jego orientalny wygląd zarówno zewnętrzny, jak i wewnątrz. Zawdzięcza to fascynacji  właściciela Turcją. Zachowało się sporo zabytkowych przedmiotów. Jedyny mankament to wielkie, filcowe kapcie, które trzeba włożyć podczas zwiedzania. Nie radzę schodzić w nich po schodach.

Od strony parku
W środku
Biała Dama też jest

Zamek w Kórniku

Gdzie pojechać we wrześniu 2017 – Rogowo

W Rogowie znajduje się arboretum i jesienią wygląda ono naprawdę pięknie. Drzew jest w nim takie mnóstwo, że niektórych nazw nawet wcześniej nie znaliśmy. Można posiedzieć na ławkach i cieszyć się przyrodą i jej jesiennymi barwami. My byliśmy zachwyceni.

Bez komentarza
Drobna namiętność
Motylek też się załapał

Arboretum w Rogowie

Mam nadzieję, że zachęciłam Was do jesiennych wyjazdów. Jeśli macie jakieś ulubione jesienne miejsca, podzielcie się w komentarzu.

chcecie wiedzieć, co u nas słychać, obserwujcie nas na Facebooku Instagramie;

lubicie zwiedzać ciekawe miejsca w Polsce, kupcie nasz ebook, informacje na jego temat znajdziecie w tym wpisie, a klikając w poniższy obrazek, przeniesiecie się do naszego sklepu.